Make your dreams happen..

Just a normal two weeks!

Mijn eerste week weer werken na dat Eveline weg is gegaan, was heel raar. Naeen week ben je zo aan iemands aanwezigheid gewend, maar goed maandag morgen stond ik er weer alleen voor. Prima week gehad veder, hij vloog weer voorbij zoals elke week doet eigenlijk.

Vrijdag 31 Oktober was het Halloween, mijn god wat is dat groot hier in Amerika. Alletuinen zijn versiert, ja of je het echt versieren kan noemen weet ik niet, want sommige maken er een kermis van. Bijv. een heel kerkhof in de tuin of alleen maar van die doodshoofd poppen enzo. Vreselijk!! Ik hou helemaal niet van zulke dingen nou dan moet je net met Halloween hier in Amerika zijn. Alles is Halloween, echt alles.

Iedereen verkleed zich, en gaat met de kinderen trick or treat doen en zoveel mogelijk snoepjes verzamelen om vervolgens kotsmisselijk van al die snoep naar bed te gaan!! Ik bener ook op uit gegaan, ja je moet nartuurlijk wel mee doen met zulke dingen, je woont tenslotte in het land waar dit een must is. Dus ik had in de kast van Jo-Una een hippie outfit gevonden, prima! Ik wasnaar Philadelphia gegaan, naar Joline ( andere Nederlandse au pair) daarhadden we eerst feestje bij haar thuis met eten en drinken, vervolgens naar een cafe geweest. Super gezellige avond gehad, en kan weer wat afstrepen van me lijstje van dingen die ik mee wou maken in de tijd dat ik hier zit.

Wat voor ons Carnaval is, is voor de Amerikanen Halloween. Dan kunnen sommige van jullie zich wel inbeelden hoe het hier aan toe gaat.. Overigens wasdit mijn aller eerste keer uitgaan in the USA. Diezaterdag ( 1 november al weer!!) had ik lekker een soort van wellnes dagje ingepland, was naar de kapper geweest en een manicuren laten doen. Al met al een heerlijk weekend gehad! Deafgelopen week was een lange week worden, moest het weekend ( 8 & 9 November ) werken, dus echt weekend heb ik helaas niet gehad maar goed dat gebeurt nou eenmaal wel eens. Suzanne was gekomen zaterdag en heeft me gezelschap gehouden voor het hele weekend, en hoe.. 4 uur β€˜s nachts lagen we in bed. Hele avond en nacht lekker aan de keuken tafel gezeten en gekletst. En ja Ana gaat er geen rekening mee houden of ik wel of niet laat in bed lag, om half 8 hoorde ik haar lieve stemmetje me naam roepen. Ondanks dat je maar 3 Β½ uur geslapen hebt, op het moment dat je haar kamertje in loopt en je ziet hoe blij ze is omdat ze je ziet dan maakt het niet uit hoe je je voelt want dat doet alles beter maken. Ik ben gewoon lekker bij haar in bed gekropen en heb daar samen met Ana en Declan lekker 2 uurtjes gelegen en geknuffeld.

Vandaag zit ik op dag 78, mijn normale werk week gaat weer beginnen. Avast voor morgen: 11-11 Gefeliciteerd Broertje <3

Liefs, xx

β€œ En weetje: Misschienmoeten we soms gewoon dat doen wat ons gelukkig maakt en niet dat wat misschien het beste is.. β€œ

β€œ Weetje lieve schat, jij bent het beste wat ik ooit had β€œ

Reacties

Reacties

Je mam

Leuk verhaal Elza, gelukkig ook wat rustige tijden.

bea

Ik lees je blog elke keer met veel plezier.je beleeft daar super dingen, vooral die typische amerikaanse gewoontes.
deze ervaringen neemt niemand je ooit nog af.
Geniet er van en groetjes van ons allemaal uit berkel.
dooeeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active