Make your dreams happen..

<3

Mijn afgelopen week was weer eindelijk week zoals die hoort te zijn. Gewoon weer 5 dagen gewerkt. En wat is die weer voorbij gevlogen. Wat wel heel leuk is, Ana de oudste. Begint nu echt door te krijgen dat ik de au pair ben, ze begint nu met alles me naam te zeggen. En het punt dat ik haar ook daadwerkelijk kan troosten als ze pijn heeft of verdrietig is ook aan gekomen. Het is niet gek dat er wat tijd over heen gaat, zo’n meisje moet ook wennen dat er iemand nieuws in huis is.

Vorig weekend( 3-6 oktober) heb ik echt een heerlijk weekend gehad, mijn familie was weer voor 4 dagen in New York, dus ik had lekker 4 dagen weekend. Die vrijdag ben ik samen Kerstin lekker op stap geweest, in een soort van kroegje gezeten, lekker gegeten en gedronken, was echt super gezellig. Ik ken haar van mijn oriëntatie week in New York en ze woont 20 min rijden bij mij vandaan dus dat is echt prima. Voor we het wisten was het al over 12e en ging die plek sluiten haha.

Veder heb ik ook nog geskyped met oma, ze vierde haar verjaardag 4 oktober en pa en ma vonden het wel een leuk idee om te proberen om te skype, nou dat is gelukt en hoe! Ze vond het helemaal geweldig! Ze zat een uur lang te stralen van oor tot oor, wat mij uiteraard tot tranen dreef. Was lang geleden dat ik me lieve omatje zo heb zien genieten, ze kon er niet over uit hoe het nou kon dat ze me zo zag en met me kon praten! Dat ze dit op haar 83ste leeftijd nog mag meemaken, heel bijzonder. Ze gaat hier nog lang over door praten denk ik, ben blij dat ik er toch een beetje bij ben geweest. Veder heb ik de rest van de familie ook even gezien en gesproken. Ze waren allemaal zo lief en heel enthousiast om alles te weten hoe het tot nu toe gaat.

Die zondag ben met Joline lekker naar het strand geweest in New Jersey, Atlantic City. Zij is hier vorige weekend aan gekomen en woont zo’n 30 min rijden bij mij vandaan. Dus dacht vraag of ze gezellig mee gaat, want ja ik weet in het begin heb je niemand en is het fijn als iemand die hier al langer zit jij je mee neemt. Dus wij op de zondag lekker naar het strand gereden, het was echt super gezellig. We hebben daar ongeveer 6 uur lekker rond gelopen en bij strand tentjes gezeten, gedronken en heerlijk geluncht. Het was heerlijk om eindelijk op het strand te zijn, even uitwaaien en relaxen.

Die maandag was ik natuurlijk ook nog lekker vrij, ik heb eerst lekker uitgeslapen ( nou uitslapen bij mij is inmiddels een paar uurtjes korter dan dat de meeste gewend zijn van mij, in Nederland lag ik altijd met gemak op bed tot 1 a 2 uur smiddags! Tot grote ergernis van mijn moeder en de moeder van eef haha, want die vonden het maar zonde van je dag! Nou Dames inmiddels kan ik dat niet meer, het lukt me gewoon niet meer. Uitslapen is nu tot een uurtje of 10 maximaal. Prima tijd zie ik jullie denken, maar moet er nog wel even aan wennen heb nu echt een hele dag die ik kan besteden haha en weet soms gewoon niet zo goed wat ik precies moet doen. Maar goed, lekker geslapen tot ik wakker werd, en de hele dag lekker relaxt gedaan. Kleine pruts dingetjes gedaan, waar je normaal of geen zin in heb of geen tijd voor hebt. Een heerlijk relaxt dagje gehad, prima. Voor de werk week die er weer aan zat te komen van 4 dagen wel is waar. Nou die afgelopen werk week mocht van mij niet snel genoeg gaan, want ik afgelopen vrijdag ben ik naar New York gegaan om naar Amber te gaan!!! Ik was die vrijdag echt een groot stress konijn.. Had zoveel behoefte aan om iemand van thuis te zien, even iets bekends en iemand die me kent en waar ik me zelf echt bij kan zijn.

Pff wat was ik zenuwachtig toen ik in de auto zat haha, geen idee waarom maar had er zo veel zin in. We hadden afgesproken op times square, het was zo raar want toen we eerst 5 min hadden staan knuffelen en toen me tranen gedroogt waren had ik helemaal niet het gevoel alsof ik al bijna 2 maanden weg ben..

Maar wat wat heb ik een gaaf weekend gehad, echt heel erg genoten. Veel gedaan en veel gezien, me scheenbenen doen nog steeds pijn van al het lopen. Maar New York is echt zooo’n gafe stad, kan er wel uren en dagen rond lopen zoveel te zien en te doen. Ik sliep bij hun het hotel, wel is waar op de grond maar het was prima te doen, me inrollen in een grote deken en ik kon wel super goed slapen. We zijn twee dagen met zo’n bus tour meegegaan, echt perfect voor in New York, alles ligt zover bij elkaar vandaan dat dit echt de beste manier is om de stad te zien. Het was ongelofelijk koud daar op zo’n bus maar het was het zeker waard. Lekker gegeten, en heel veel gelachen met elkaar. Al met al een super gaaf weekend gehad! Het heeft me goed gedaan iemand te zien uit Nederland, had zo’n last van heimwee de laatste paar weken, dat dit me heel erg heeft geholpen en ik de komende 2 maanden weer er voor ga met veel energie. Ik kan weer even vooruit, en moet nog wel even voor dat ik de volgende zie: 18 dec, dan komen mijn ouders, en kan niet nu al niet wachten tot dat ze er zijn! Op dit moment is mijn werkweek weer begonnen, pff had nog wel even door kunnen slapen vanmorgen, maar de plicht roept. En de werkweken gaan zo ontzettend snel dat voor ik weet het weet is het al weer weekend.

Vandaag is het ook 6 maanden geleden dat mijn lieve vriendinnetje mij ontzettend lief vroeg of ik haar vriendin wilde zijn. Van deze beslissing heb ik nog geen seconde spijt gehad, en ja na 6 maanden sta ik nog elke dag op met vlinders in mijn buik. Wil haar en omdat we 6 maanden samen zijn maar ook omdat ze dat verdient via deze weg ontzettend bedanken voor alles. Het is niet makkelijk om je liefde te laten gaan en wetende dat ze jaar weg blijft, en mij de kans geeft om me droom waar te maken, maar ondanks de moeilijke momenten die we hebben en het verdriet dat we niet bij elkaar kunnen zijn, vechten we elke seconde van de dag voor elkaar en weten we dat we er gaan komen samen. Ik hou heel veel van jou!

“ How many times do i have to tell you, even when you’re crying you’re beautiful too “

Reacties

Reacties

Eefje

Wat weer een ontzettend mooi verhaal liefje. En ik hou ook ontzettend veel van jou!

marie-christine

klinkt allemaal goed wat jij weer hebt gedaan en mee gemaakt, ga zo door! Eveline mist jou hoor. xx

mam

Wat leuk om weer te lezen hoe jou weken er weer uit hebben gezien! Bezoek uit nederland, goede, gezellige contacten met andere Au pairs. Nog even en dan zijn wij er ook, ik kan ook niet wachten, spannend. Tot spreeks, liefs van je mam xx

Anja

Wat een ontzettende mooie foto's vanuit NY.
Volgens mij is het echt al bibberen bbbbbrrrrr daar.
Hoop dat het bezoek van Amber nieuwe en warme energie heeft gegeven. Weet I loveU... ene ben super trots op je... ????

Irene

Hee Elza

Nu ben ik ook op je site. Leuk om je verhalen te lezen.
Je doet het toch allemaal maar. Zo ver weg . Zo lang weg.
Maar wat een geweldige ervaring.

Heb vorige week een top middag met je moeder gehad.
Al onze ins en ouds weer besproken. Gelachen en gehuild.
Prachtig dat we dat samen kunnen doen.

Nog even doorbijten en je gaat pap's en mam's weer zien
Volgens mij heb je het ook super goed getroffen met het gezin waar je bent in terecht gekomen .

Nou Elza het komt helemaal goed met jou daar.
Geniet van de mooie tijden en tot schrijfs

Dikke knuffel van de buuf irene

Manon

Leuk je verhaal weer te lezen.
You go girl!
Liefs vanuit Engeland. .. xx

Corrie uit Est

Super leuk om je belevenissen te lezen, heel bijzonder wat je allemaal meemaakt.
Lekker genieten van alle mooie dingen die op je pad komen en voor je het weet is je liefje bij jou. X

Jessica

Wat een ervaringen en indrukken doe je op.
Super voor je.
Fijn dat je ons laat mee genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active